אודות אלי גברי בע"מ

חב' להשקעות יזום ובנייה

לחברת אלי גברי בע"מ נוכחות איתנה בנוף הבנייה והנדל"ן הדינמי של ישראל כבר יותר מ- 20 שנה. החברה נוסדה בשנת 2001 על ידי אלי גברי. בהתבסס על מורשת של ערכים משפחתיים ומחויבות בלתי מעורערת לאיכות, הפכה אלי גברי בע"מ לשם מהימן הנרדף לחדשנות, יושרה ושירות לקוחות יוצא דופן.

לאורך שנות פעילותה, החברה מיצבה עצמה כמובילה בתחום יזמות הנדל"ן עם הצלחות בלתי מעורערות בכל אזור השרון, לב פעילותה של החברה, שם חרטה את חותמה על פני הנוף בפורטפוליו מרשים של פרויקטים למגורים ומסחר. טווח ההגעה אף מתרחב עוד יותר עם התמחות בפרויקטים של תמ"א 38, עדות ליכולת לנווט אתגרי התחדשות עירונית מורכבים בהצלחה.

מגיעים מהשטח, חיים את השטח

החברה מתגאה ביצירת קשרים ישירים עם קהל הלקוחות המוערך של החברה. משרדי החברה ממוקמים בבית יצחק שבעמק חפר, ובהיות החברה נטועה בקהילה שהיא משרתת, הנפשות הפועלות לא רק מבינות את הדינמיקה הייחודית של האזור, אלא גם מחויבות עמוקות לטפח אמינות, שקיפות ותשומת לב אמיתית, אפילו לפרטים הקטנים ביותר.

אלי גברי בע"מ מגלמת את הבנייה האיכותית בישראל. נחושים במסירותם לעמוד בסטנדרטים ללא דופי, הפילוסופיה של אלי גברי ובניו תלויה בעקרון פשוט אך עמוק: שביעות רצון לקוחות. הם דוגלים בגישה הוליסטית המשלבת עדינות אדריכלית עם פונקציונליות מעשית, ומבטיחים שכל פרויקט משקף את המחויבות שלהם למצוינות.

יסודות החברה

  1. איכות – אלי גברי בע"מ מחויבת לאיכות. אנו מאמינים כי מצוינות צריכה להיות נוכחת בכל היבט של הפרויקטים שלנו, מהרעיון הראשוני ועד הגימור הסופי. המסירות שלנו לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר ניכרת בתשומת הלב שלנו לפרטים הקטנים, בבחירת חומרי הגלם ובאספקטים האומנותיים כאחד, מה שמבטיח שכל מאמץ שלנו משקף את השאיפה שלנו לאיכות ללא תחרות.
  2. אמינות – אמינות היא אבן היסוד שמנחה את פעילותנו. אנו מבינים את החשיבות של עמידה בהבטחות ועמידה בציפיות. עם רקורד של ביצועים עקביים ומהימנים, אנו בונים מערכות יחסים מתמשכות המבוססות על אמון. הלקוחות, השותפים ובעלי העניין שלנו יכולים לסמוך עלינו כדי לספק תוצאות שעומדות במבחן הזמן.
  3. שקיפות – שקיפות היא חלק בלתי נפרד מהאופן שבו אנו מתנהלים. אנו מאמינים בתקשורת פתוחה, שיתוף מידע ושקיפות מלאה מצד כל הגורמים המעורבים לאורך התהליך כולו. כך אנו בונים אמון ומבטיחים שהלקוחות שלנו מודעים באופן מלא להתפתחויות הפרויקט, לוחות הזמנים וכל הפרטים הרלוונטיים.
  4. שירות – מצוינות בשירות היא אבן היסוד של הגישה הממוקדת בלקוח שלנו. אנו נותנים עדיפות לצרכים ולרצונות של לקוחותינו, ועושים מעל ומעבר כדי להבטיח את שביעות רצונם. המחויבות שלנו לשירות משתרעת מעבר להשלמת הפרויקט, במטרה ליצור חוויות חיוביות מתמשכות עבור הלקוחות שלנו.